Kursus Pensijilan Pengurus Industri Perkhidmatan

Kami akan menunjukkan bagaimana untuk memahami tingkah laku dan persepsi pengguna.

Kursus Pensijilan Pengurus Industri Perkhidmatan

Kami akan menunjukkan bagaimana untuk memahami tingkah laku dan persepsi pengguna.

MEMAHAMI KONSEP PERKHIDMATAN INDUSTRI

Kami akan menunjukkan bagaimana untuk memahami tingkah laku dan persepsi pengguna serta menyedari tuntutan dan kehendak pelanggan.

Iini membolehkan anda menguruskan hubungan dengan pelanggan dengan lebih cekap dan menguasai hubungan antara pelanggan dan perusahan.

Menguasai model pemasaran perkhidmatan industri untuk mencipta pelan pemasaran yang sesuai untuk menarik pelanggan baharu dan mengekalkan pelanggan sedia ada.

INDUSTRI YANG PALING POPULAR MASA KINI

Industri yang Berkait Rapat dengan Orang Ramai

Adakah anda sedar yang pengurusan perkhidmatan industry adalah unik sepenuhnya berbanding industri lain?

Pelancongan, katering dan pengurusan hotel merupakan sebahagian daripada perkhidmatan industri. Banyak orang bekerja di industri ini hanya mempunya pengalaman dalam pengurusan runcit dan perindustrian. Tetapi kerana anda tidak boleh bersaing dengan orang yang lebih berpengalaman dalam bidang ini, ini hanya akan menghalang anda daripada terus berkembang dan berkemungkinan susah untuk bertahan.

Dalam hanya 2 hari, anda akan dapat memahami tanggapan sektor perkhidmatan dan memahami model pengurusan dan strategi operasi yang berbeza. Sikap profesional dan displin dalam pengurusan perniagaan anda akan dipertingkatkan, dan anda akan mempunyai peluang untuk mendapat sijil sebagai pengurus perkhidmatan industri.

Kursus Pengurus Perkhidmatan Industri
Kursus 2 Hari

Kandungan Kursus Termasuk:

1. Pengurusan Perkhidmatan Industri
2. Tingkah Laku Pelanggan & Penyelidikan dalam Perkhidmatan Industri
3. Kesedaran Perkhidmatan & Kualiti Pengurusan
4. Kepuasan Perkhidmatan & Pengurusan Kesetiaan
 


✅ Sijil Termasuk

✅ Yuran Peperiksaan Termasuk

Kursus Pengurus Perkhidmatan Industri
Kursus 2 Hari

Kandungan Kursus Termasuk:

1. Pengurusan Perkhidmatan Industri
2. Tingkah Laku Pelanggan & Penyelidikan dalam Perkhidmatan Industri
3. Kesedaran Perkhidmatan & Kualiti Pengurusan
4. Kepuasan Perkhidmatan & Pengurusan Kesetiaan


🗸Sijil Termasuk

🗸 Yuran Peperiksaan Termasuk

Tentang Breakthrough Academy

Pilihan melebihi usaha. Terdapat ramai orang di luar sana yang ingin terlibat dalam perniagaan tetapi tidak tahu bagaimana untuk bermula. Oleh itu, Breakthrough Academy telah membawa penyelesaian.

Matlamat kami adalah untuk membantu syarikat-syarikat melampaui jangkaan mereka dan membolehkan lebih ramai orang untuk menjalani kehidupan yang makmur. Ini akan membantu mereka mencari kedudukan yang betul dan mempunyai motivasi untuk menang dan menonjol dalam persaingan.

Kami mendorong orang supaya setiap orang dapat mencapai pertumbuhan diri.

Copyright © 2024 Breakthrough Academy